Depresja w chorobie SLA

Zaczęty przez Ada13, 29 Maj 2016, 21:32:08

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ada13

Dzień dobry ,
Proszę o  pomoc i informację jak  Państwo radzicie sobie z depresją osób chorych i jak pomóc osobie w zaawansowanym stadium choroby SLA z depresją ?
Czy ktoś z Państwa może podzielić się doświadczeniami / czy wizyty specjalisty w przypadku osoby pod respiratorem, gdy kontakt słowny z pacjentem jest niemożliwy mają  sens?
Gdzie można szukać psychologa, psychiatry , który podejmie się takiej konsultacji?
Pozdr;
A


annamariak

Nie mam jeszcze doświadczenia w tym temacie ale korzystając z porad na forum zadzwoniłam do psychiatry. Chciałam sama do niego iść z mamy danymi i z opisem choroby ale on stwierdził, że musi zobaczyć pacjenta więc jutro przyjdzie na wizytę domową. Mama nie mówi, nie pisze, więc pewnie nie będzie łatwo, ale myślę, że najważniejsze aby dobrał leki odpowiednie dla niej aby trochę złagodzić objawy depresji. Dam znać jak wizyta przebiegła.
Pozdrawiam ciepło i wytrwałości życzę.

Ada13

Dzień dobry ,
Będę bardzo wdzięczna za informację zwrotną po wizycie lekarza .
Nie udało mi się na forum dotrzeć do porad dot. wizyt psychiatry lub psychologa, więc będę wdzięczna za każdą informację.
Jestem nową osoba na forum i mam utrudnione działanie, bo  nie jestem najbliższą osobą dla  chorej i nie mam dostępu do informacji od lekarza /  nie wiem  jakie leki ciocia  otrzymuje obecnie , ale one mają negatywny wpływ- ciągle jest senna , w sumie nie ma z nią kontaktu, więc tylko pomoc specjalisty psychiatry wydała mi się najbardziej odpowiednia/ .
W ciągu ostatniego tygodnia  stan cioci uległ tak gwałtownemu pogoszeniu, więc  szukam możliwości pomocy dla niej / bo jeszcze kilka dni temu  przez kilka godzin coś jej czytałam i była w pełni kontaktowa?.