Wypisujcie tutaj wasze ulubione filmy. Możecie wstawiać również krótki opis filmu.Mnie ostatnio bardzo ujął film "Nietykalni" wpsaniały jest polecam :)
Oparta na faktach opowieść, która podbiła serca światowej publiczności.
Driss (Omar Sy), to typowy blokers, który ostatnie pół roku przesiedział za kratkami. Godzinami wysiaduje pod blokiem z kumplami, z którymi pali zioło i pije alkohol. Teraz próbuje zdobyć zasiłek. Aby go otrzymać musi przyjść do kilku potencjalnych pracodawców. Jeden z nich, sparaliżowany milioner Philippe (François Cluzet), zafascynuje się chłopakiem. I tak dość przypadkowo rozpoczyna się wspaniała opowieść - o życiu, przyjaźni, szczęściu, miłości.
gwiezdne wojny, pamietniki wampirow, chirurdzy, paranormal activity, wladca pierscieni
O, super,że tu zajrzałam..polecam..książki..wszystkie Carlosa Zafona,kto był w Barcelonie,przeniesie się jeszcze raz,kto nie byl pofrunie tam...Dla pań proza J.Wiśniewskiego,E.E.Schmitta,P.Coelho,polecam ostatnio przeczytaną K.Mirockiej Ploss"Kobieta,która widziała za dużo",super!Filmy..Horrory,zdecydowanie starocie"Co kryje prawda",Zemsta po latach,Inni,świetne są hiszpanskie...Dla poprawienia nastroju dla mnie kultowe"Masz wiadomość"z Meg R.a z polskich: Róża,Obława,generał Nil..dużo ,by pisać.....Odwiedzajcie też niszowe kina,tam są naprawdę wyświetlane perełki...Pozdrawiam miłośnikow kina i książek,muzyki też,Kasia
"Zapach Kobiet"
"Rahman"
"Shrek"
"Piąty Element"
"Sami Swoi" itd
"Snajper"
"Jak rozpętałem II Wojnę... ."
"Duch"
"Sierioża"- Wspaniały wzruszający film. Prawdziwe arcydzieło trójki aktorów: Bondarczuka, jego żony Iriny Skobcewej i małego chłopca. To film z gatunku tych o których chciałoby się powiedzieć: zobaczyć i umrzeć. Do tego jeszcze scenariusz autorki książki Wiery Panowej.
Dobrze że macie ten fim w bazie. Tylko co mnie wkurza w tym portalu? Pisownia typu Boris Chaikovsky. Czyżby Borys Czajkowski było nieprawomyślne? To może zaczniecie również pisać: Ian Mackhulsky albo Malgodjata Kodjookhovska? (post z innego Forum)
"Przeminęło z Wiatrem"
Historyczne i Przygodowe np :.Konwuj PQ 17 , Karmazynowy Pirat,itp
Wszystkie komedie z dobrym humorem
Zastanawiam się nad Harry Porterem .Zadaję sobie pytanie za co ten film otrzymał Oscary
Za efekty owszem ,reszta jest moim milczeniem...... to już lepsze są przygody Pana Kleksa ;D
Nie zgadzam się,seria o Harrym to kamień milowy w kinematografii,można nie lubić(ja nie przepadam)ale kinoman ogląda to co jest znane,mniej znane i wcale nie znane.....Harry to dobra produkcja i tyle....Kochani,wybieracie się na "Miłość"Hanekego?Myślę,że będzie to uczta......Rilu...mam braki,kompletnie nie kojarzę" Serioży",nadrobię..skoro Ty polecasz...Bondarczuk kojarzy mi się z niezapomnianą ekranizacją "Wojny i pokoju"..Będę tu zaglądać ,bo widzę ,że mogę wiele skorzystać.....Dzięki,pozdrawiam,Kasia
"Cristiada" film o powstaniu katolików w Meksyku - do dnia dzisiejszego nie może znaleźć dystrybutora na świecie. Opowiada o prześladowaniach katolików w Meksyku w latach 20 ubiegłego wieku.
Dzisiaj to samo dzieje się w Europie, tyle że w bardziej zakamuflowany sposób. Polecam.
http://st.dwn.so/v/DS50444A0E (http://st.dwn.so/v/DS50444A0E)
Cytat: Maria w 09 Styczeń 2013, 22:46:34
"Cristiada" film o powstaniu katolików w Meksyku - do dnia dzisiejszego nie może znaleźć dystrybutora na świecie. Opowiada o prześladowaniach katolików w Meksyku w latach 20 ubiegłego wieku.
Dzisiaj to samo dzieje się w Europie, tyle że w bardziej zakamuflowany sposób. Polecam.
http://st.dwn.so/v/DS50444A0E (http://st.dwn.so/v/DS50444A0E)
Nie tylko w Europie . Ostatnio w Afryce zamordowali katolików podczas mszy .św
Przeczytaj o Sudanie i Rwandzie - wpisz w google ....mordowanie katolików
Polecam obejrzenie filmu Countdown / Ka-woon-teu-da-woon (2011)
Początkowo wydaje się, że to taki typowy film akcji. Gun-Ho zajmuje się ściąganiem pieniędzy od zadłużonych ludzi. Po rutynowych badaniach w szpitalu dowiaduje się, że zostały mu trzy tygodnie życia. Uratować może go tylko przeczep organów. Dawcą musi być jednak ktoś z rodziny. Niestety, syn Gun-Ho zginął kilka lat temu, a jego organy otrzymała piątka ludzi. Mężczyzna postanawia ich odnaleźć. Walka o przeżycie w pewnym momencie staje się walką o odzyskanie wspomnień... Poruszający film z polskim muzycznym akcentem...
Można go obejrzeć tu: http://dwn.so/v/DS05E0EEC2 (http://dwn.so/v/DS05E0EEC2)
A ja przedwczoraj obejrzałam film w telewizji, który zrobił na mnie niesamowite wrażenie- "Motyl i Skafander", może ktoś oglądał? O facecie po udarze uwięzionym w swoim ciele, film genialnie zmontowany, widz ogląda wszystko widziane oczami chorego, wszystko okraszone jego dowcipnymi komentarzami. Film autobiograficzny na podstawie książki, którą chory pisał dyktując komuś mrugając jednym okiem. Książkę ową zamierzam zresztą zakupić ;)
http://www.filmweb.pl/Motyl.I.Skafander (http://www.filmweb.pl/Motyl.I.Skafander)
jedne z najlepszych moim zdaniem - Nietykalni, Ja w środku tańczę.
"Anatomia upadku", film Anity Gargas wywołał i słusznie duże poruszenie w internecie. Można tylko się zastanowić jak wielkie poruszenie wywołałby po telewizyjnej projekcji....
http://www.youtube.com/watch?v=cxS9KBVB5Jw
Marysiu :-*
to jest Twój ulubiony film ?
Jeden z ciekawszych filmów, które widziałam- ''Koszt życia''
Filmowa wersja spektaklu znanego i głośnego angielskiego teatru tańca DV8. Jego bohaterami są uliczni artyści, którzy poszukują pracy w nadmorskim miasteczku i walczą z samotnością. Ich historia jest opowiedziana zwyczajnymi dialogami i tańcem. Film otrzymał w 2005 roku wiele nagród,/ http://www.filmweb.pl/film/Koszt+%C5%BCycia-2005-353296/descs (http://www.filmweb.pl/film/Koszt+%C5%BCycia-2005-353296/descs)
http://www.youtube.com/watch?v=y38_djdNYaU&playnext=1&list=PL74F0DF3CC20EC16C&feature=results_main
http://www.youtube.com/watch?v=_eIfRd-tuiE&list=PL74F0DF3CC20EC16C&index=2
http://www.youtube.com/watch?v=YvwXRLo--IE&list=PL74F0DF3CC20EC16C&index=3
http://www.youtube.com/watch?v=54e3wRpYKsI&list=PL74F0DF3CC20EC16C&index=4
Oparta na faktach historia młodej dziewczyny, Sybil Dorsett , która z powodu trudnego dzieciństwa, cierpi na zaburzenie dysocjacyjne tożsamości, generując u siebie ponad 16 różnych osobowości.
Sybil (2007) - lektor PL (http://www.youtube.com/watch?v=C9Y3wiDa3p0#)
A moim ulubionym filmem są Piraci z Karaibów :) Dzięki Deppowi oczywiście.
Jeden z fajniejszych filmów -komediodramat- Sesje / The Sessions (2012)
Dotknięty paraliżem mężczyzna postanawia poznać smak seksu. W tym celu opłaca terapeutkę, której specjalnością jest leczenie zahamowań seksualnych./http://www.filmweb.pl/film/Sesje-2012-524303
http://dwn.so/v/DS05019C2C
bardzo fajny film z przesłaniem :)
Spotkanie - czytane napisy PL (http://www.youtube.com/watch?v=C_oBnv4YdcQ#ws)
Kolejny film wart obejrzenia -komediodramat- Piksele (2008)
Kiedy Alicja (Anna Cieślak) – młoda i piękna fotoreporterka popularnego dziennika postanowi zrobić zdjęcie życia, nikt i nic nie stanie jej na przeszkodzie. Wystarczy telefon z aparatem fotograficznym. Wszystko, co spotka na drodze, może stać się tematem na pierwszą stronę. Gdy telefon Alicji, w niecodziennych okolicznościach, trafia w ręce pracowników izby wytrzeźwień, okazuje się, że życie potrafi pisać znacznie dziwniejsze scenariusze!/http://www.filmweb.pl/film/Piksele-2009-491313/descs
http://www.youtube.com/watch?v=cq0rCrMY7Tk
Postęp po szwedzku- film obowiązkowy
Okrucieństwo ludzi przewrotnych nie zna granic i to doskonale widać w tym filmie po wypowiedzi luterańskiego pastora-geja, który proponuje aby ludzi przeciwnych legalizacji związków homoseksualnych i uważających homoseksualne zachowania za grzech, zamykać w obozach koncentracyjnych. Film został wyprodukowany w 2005 roku. Minęło 7 lat i tego typu rozwiązania szykuje się w Holandii, gdzie ludzie z gejowstrętem (znacznie lepsza nazwa niż homofobia, bo budowa tego słowa sugeruje, że oznacza ono lęk przed człowiekiem) chce się zamykać w barakowych gettach i resocjalizować. Pomysł resocjalizacji reżimowej pochodzi z komunistycznych Chin, a dziś przenosi się go na grunt europejski.
Postęp po szwedzku (cały film lektor pl) (http://www.youtube.com/watch?v=CUyZjY0Kjo8#)
Moje ulubione to:
"Gusta i gusciki" i "Dom dusz" .....No i moze tez "Fisher King" :-)
A z polskich "Gwiezdny Pył" : Gwiezdny pył (http://www.youtube.com/watch?v=l5ViOW73fTw#)
Ten sam temat: dwa różne podejścia.
Pierwsze: odważny reporter rusza w poszukiwaniu prawdy, dociera do ludzi, przedstawia swoje dokonania. Przeważnie dowiaduje się, że "prawda w oczy kole", zwłaszcza żarłaczy.
I staje do następnej walki: o dostęp do widza. Nierzadko spotykają takiego śmiałka pogróżki, szykany, proces sądowy. Prawda kosztuje.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=avM3xQVTFus# (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=avM3xQVTFus#)!
Drugie: gładki pieszczoch rusza w lud z zadaną lekcją. Drogi ma przetarte, ale mimo to odczuwa cykorie, poniewaz zdaje sobie sprawę, że pieniądze nie zawsze go obronią i zarobić w miskę można. Produkuje preparat propagandowy, "oglądalność" zagwarantowana.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B03SYpkZZeE# (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B03SYpkZZeE#)!
Kto znajdzie czas, aby je obejrzeć - nie będzie miał problemu z oceną.
Zestawienie tych dwóch filmów czegoś uczy: odporności na propagandowy jad.
Mieć za (nad)sobą "Discovery" to niezłe wsparcie, by the way...
I zasadnicze pytanie: kto płaci za poniżanie Polski?
Moja Mamulka potrafiła bez końca oglądać Zapach Kobiety. Zawiozę Jej płyte w weekend i razem obejrzymy :)
Trzy minuty. 21:37 (2010) -dramat obyczajowy, psychologiczny
Opowieść o współczesnych Polakach, których losy splatają się w pamiętnym momencie, tydzień po śmierci Jana Pawła II, gdy w manifeście duchowej jedności w milionach domów zgaszono światła. Film zawiera cztery równoległe historie. Ich bohaterowie, nawet nieświadomie, poprzez swoje zachowania, czyny, będą na siebie oddziaływać. To nie jest film religijny. Traktuje o ,,cudach przyziemnych", wewnętrznych przemianach pod wpływem niezwykłych wydarzeń.
http://www.youtube.com/watch?v=dOagTmPxn4o
Warto obejrzeć parę filmów
z Louis de Funes
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1000171_535647789834789_1633029701_n.png)
Trochę pośmiać się ;D
Franek
Film jest laureatem konkursu Allegro Short Film 2013.
Fabuła: Bohaterem filmu jest 8-letni Franek. Któregoś dnia babcia mówi mu coś, co na zawsze zmieni jego życie.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iUCMcjtT_ZY
Towarzysz Generał idzie na wojnę - film dokumentalny (http://www.youtube.com/watch?v=nJXl6Jaw_Us#ws)
Jak robi się z nas pacjentów
Wynajdywacze chorób - jak robi się z nas pacjentów (http://www.youtube.com/watch?v=RcI0Zxz0mzY#ws)
Człowiek najlepszy królik doświadczalny.
Człowiek najlepszy królik doświadczalny. (http://www.youtube.com/watch?v=mcddc-5exAw#ws)
Jak dla mnie to Rocky Balboa to seria najlepszych filmów ever, kazdy to zna, kazdy lubi, to cos znaczy...
Ja natomiast lubię trzy pierwsze części American Pie oraz tą ostatnią - Zjazd Absolwentów ^^
'Syberiada Polska'
Zwiastun filmu.
http://www.dailymotion.com/video/xzqsfn_syberiada-polska-2013-caly-film-online-za-darmo-part-1_shortfilms
Nietykalni, Riddick, Tango i Cash.
___________
Zobacz wypożyczalnia samochodów warszawa (http://www.sar-pol.eu/) korzystne warunki!
8 mila
Władca Pierścieni i Piraci z Karaibów :)
Polecam wszystkim Siłę strachu super wciąga do końca nie wiadomo o co chodzi :P
Polecam film dla wrażliwców
Pan od muzyki (Les choristes) - cały film lektor PL (http://www.youtube.com/watch?v=ypZzEUgZ-7s#ws)
Czy człowiek, mimo wolnej woli, może zostać zaprogramowany na samozagładę? Okazuje się, że tak.
Nawet nie zdajemy sobie sprawy z faktu, jak ogromne sumy i jacy wybitni ludzie są zaangażowani w zagładę człowieczeństwa, unicestwianie dusz.
Oto krótki film-przykład
''Szczurzy król'' PL (http://www.youtube.com/watch?v=IOcV-3tCm3U#)
Casablanca i Nietykalni i w sumie to duzo by jeszcze wymieniać :D
Mario podpisuję się pod "Panem od muzyki" przepiękny film!
Ostatnio obejrzałem "Kolekcjonera" nowość i może nie mój ulubiony od razu, ale warto zobaczyć.
Dobry jest "Terytorium wroga" dramat wojenny
''Motyl i Skafander'
Prawdziwa historia redaktora francuskiego czasopisma "Elle", Jean-Dominique'a Bauby, który w wieku 43 lat zostaje sparaliżowany w wyniku udaru. Paraliż obejmuje całe jego ciało z wyjątkiem lewego oka. Mogąc posługiwać się jedynie okiem do komunikowania się z bliskimi, Bauby próbuje odtworzyć wspomnienia i opisać wszystkie aspekty swojego wewnętrznego świata - poczynając od psychicznego udręczenia spowodowanego uwięzieniem we własnym ciele, po wyimaginowane opowieści ze światów, które odwiedził w swoim umyśle.
zwiastun filmu
http://www.youtube.com/watch?v=zOqxNvcE7qo
Piękny film to October Baby
Wzruszający film o przyjaźni dwóch chłopców pt. "Wyprawa po życie"
Wyprawa po życie[Lektor pI] cały film świetny film Familijny. (http://www.youtube.com/watch?v=Jz77-zKv0Hc#)
Trochę łez i śmiechu: "Zaginiona Walentynka"
"Błękitny motyl"
Piękna, oparta na faktach historia chorego na raka mózgu 10-latka.Chłopiec pragnie schwytać przed śmiercią najpiękniejszego motyla na świecie. Jego matce udaje się namówić słynnego entomologa, by zabrał syna na wyprawę i pomógł mu w spełnieniu ostatniego życzenia...
Błękitny Motyl (http://www.youtube.com/watch?v=6EIZHGAMyUQ#)
Siedem - fajny thiller :)
Lubię dużo filmów, ale jeden jest wyjątkowy " ZIELONA MILA ", może kiedyś spotkam takiego człowieka... Film gorąco polecam Zielona Mila (The Green Mile) - 1999 - zwiastun (http://www.youtube.com/watch?v=wc4sJU_LVLw#ws)
NIETYKALNI TO DLA MNIE NR 1,ale na poprawienie sobie humoru polecam film ŻONA NA NIBY.
Nietykalni to też wg. mnie najlepszy film ale grawitacja zrobiła na mnie ogromne wrażenie, efekty w tym filmie są nieziemskie.
O tak "Grawitacja" jest super produkcją.
"Nędznicy" polecam :)
Oglądałem ostatnio na nc+ komedię p.t. Ted. Nie ważna jest tu treść czy poziom filmu, ale dwa zdania które tu padły. Dwa zdania zrozumiałe tylko i jedynie dla nas forumowiczów.
Otóż pierwsze wypowiada główny bohater do adoratora swojej (bohatera) dziewczyny brzmiące "Obyś dostał Lou Gehrig´a" Drugie natomiast narrator w sekwencji końcowej filmu z napisami, kiedy to często lektor informuje o dalszych losach postaci pierwszoplanowych. "Adorator zmarł dwa lata później na Lou Gehrig´a... "
Czyżby u Wuja Sama rodził się nowy trend w słaniu złorzeczeń ?
Przy tym słynne Fuck You brzmi jak komplement.
Może nie na temat, ale związane z filmem. Ciekawi mnie czy przyjmie się na polskim gruncie po walentynkach, halloween i wykrzykiwaniem " move, move " do rekrutów w polskiej armii przez zidiociałych kaprali...
"Polowanie" - Niewinne kłamstwo małoletniej podopiecznej zmienia w piekło życie nauczyciela z prowincji. Mężczyzna staje się celem nagonki lokalnej społeczności, która z góry uznaje go winnym i postanawia na własną rękę wymierzyć sprawiedliwość.
Film można obejrzeć na http://www.kinomaniak.tv/ (http://www.kinomaniak.tv/)
Kamerdyner-warto obejrzec na alekino.pl
Polecam niemiecki film "Opiekun" - kino akcji z melancholią
Opiekun cały film lektor PL (http://www.youtube.com/watch?v=JJjGc3yAUk8#ws)
Ostatnio obejrzane:
https://www.youtube.com/watch?v=Q1oTF6C7tdA (https://www.youtube.com/watch?v=Q1oTF6C7tdA)
Bezcenny dar - film z przesłaniem
https://www.youtube.com/watch?v=63_lwapPTTY (https://www.youtube.com/watch?v=63_lwapPTTY)
Siła spokoju - oparty na faktach, również z przesłaniem
a może Doktor Żywago, koniecznie produkcja z Omar Sharif w roli głównej
jeśli film sie nie spodoba - to muzyka na pewno
Ogólnie to nie mogę się doczekać nowej trylogii Gwiezdnych Wojen >:D
retina
tymczasem polecam przypomnienie starych części - lecą wszystkie na AXN
jeśli np dzisiaj usiądziesz o 14.00 przed TV, to odejdziesz o 22.00 po 3 pierwszych częściach
i będzie to idealna pora, aby wyjść przed dom, popatrzyć w rozgwieżdżone niebo z pobudzoną nieograniczoną wprost wyobraźnią
... licząc po cichu na przelatującego Luke Skywalker z dobrym neurologiem na pokładzie, który coś niecoś nam podrzuci z zasobów swojej kosmicznej apteczki ... 8)
Szukam pozytywnych filmów, które podnoszą na duchu.
Też chętnie bym coś takiego obejrzała, ktoś coś może polecić?
Ja polecam Dzień Świra. Choć jest to trochę "odjechany" film.
Dla mnie Dzień Świra jest strasznie destrukcyjny. Wolę komedie. ŚciĄgany czy Naga Broń to coś, co uwielbiam :)
Na co aktualnie warto wybrać się do kina? Nie jestem w temacie, a dawno nie bylem i chętnie bym na coś poszedł...
Może nie do kina, ale polecam film Into the Wild i serial brytyjski (mini-serial, kilka odcinków, każdy o czym innym) o nazwie Black Mirror - genialny!
Bardzo podobały mi się wszystkie części "Igrzysk śmierci" i "Naznaczona". Lubię też filmy z dobrą muzyką, ktorą potem w https://www.medyczny.pl/category/detektory-tetna-plodu sobie słucha robiąc zakupy. Zgrywam sobie wszystkie mp3 do odtwarzacza i śmigam na zakupy.
uwielbiam Interstellar, Matrix, Przebudzenie, Wojna Światów (tylko pierwsza część), oj jeszcze by się dobrych SF znalazło.
Mi się ostatnio spodobał serial narcos :)
Mój ulubiony to Władca Pierścieni
Moim ulubionym filmem jest "Zakochana złośnica" ;) Stary, ale jary :D
bezapelacyjnie 7 dusz ! to najlepszy film jaki oglądałam.
--
pedagogika przedszkolna warszawa (http://www.eu.edu.pl/pedagogika-przedszkolna-i-wczesnoszkolna/)
Ulubione filmy?ja przede wszystkim uwielbiam ogladac horrory takze klasyki takie jak Pila, hostel, nocny pociag z miesem ale najbardziej zapada w pamiec film Skazani na strach.
Witam, jestem milosniczka horrorow i wlasnie te filmy lubie najbardziej.Ogladalam praktycznie wszystkie klasyki gatunku, ale najbardziej strasznym dla mnie jest film Skazani na strach.
Pretty Woman :)
moim ulubionym filmem jest horror Skazani na Strach...
Bardzo fajny film, który oglądałam już kilka razy to "Woman on Top" z Penelope Cruz :D
ja ide niedlugo na Greya:)
Ostatnio widziałam nowy film "Lobster". Na prawdę mnie urzekł. Po seansie czułam się, jakbym przeczytała dobrą książkę. Tyle tam mądrości życiowych
Też to oglądałam ostatnio, ale jakoś nie podpadło mi to do gustu. Ten film jest taki... dziwny
Polecam nowego "Mad Maxa" jest to chyba najbardziej szalony film, jaki widziałam. Wygląda na to że powstał dla miłośników kina akcji i demolki, ale nawet mi przypadł do gustu z powodu choćby wizualnej warstwy obrazu
Ja wolę chyba seriale. Fabuła jest w nich bardziej rozbudowana i można bardziej przywiązać się do bohaterów niż w podczas półtoragodzinnego filmu. Moim ulubionym serialem jest oczywiście "Jak poznałem waszą matkę" :)
no niby bardziej rozbudowane ale jednak w filmach jest więcej nawalone efektów specjalnych, bardzo drogich i w takim serialu to by chyba nie dało rady tak zrobić albo by kosztował tyle że byłoby to nieopłacalne.
--
zarządzanie studia Warszawa (http://www.eu.edu.pl/zarzadzanie-magisterskie/)
Coś w tym jest. Jak obejrzałam drugi raz pierwszą bitwę w grze o tron, tą z płonącymi statkami, to dopiero zwróciłam uwagę jak słabo wygląda liczebność statystów, w niej występujących...
Jak chodzi o filmy to zawsze polecę batmana, szczególnie nową trylogię.
Osobiście polecam najnowsze Star Wars, chociaż nie z tej serii, Łotr. Wczoraj oglądałem także film Wstrząs z Willem Smithem - naprawdę bardzo dobra produkcja.
mój ulubiony to Skazani na Shawshank
uwielbiam filmy Davida Lyncha :)
Do moich ulubionych filmów należą stare komedie polskie w tym Miś, Sami Swoi, czy Nie lubię poniedziałku.
Szybcy i Wściekli, wszystkie części, a już szczególnie 8! :)
Cytat: lorciakk w 11 Maj 2017, 11:28:42Szybcy i Wściekli, wszystkie części, a już szczególnie 8! :)
Szkda tylko Paula który zginął z własnej głupoty..
ja uwielbiam Skazani na Shawshank, Zielona mila, Lot nad kukułczym gniazdem
Dziewczyna z pociągu :)
Super film który leci w kinach to Wonder Woman!
Moimi ulubionymi filmami są Liberator 1 i 2, oraz Nico Ponad Prawem. Bardzo lubię też Terminatora, ale tylko część pierwszą.
Forrest Gump i chyba jeszcze Zielona Mila - całkowitym przypadkiem ( ^^ ) w obu główna rolę gra Tom Hanks ale co ja poradzę że go uwielbiam.
ja ogladam erotyki bo tam zawsze dobrze sie wszystko konczy a hydraulik przychodzi na czas
___________
Transport morski https://drobnicamorska.pl to znakomita okazja na zakupy drogą morską.
serial szwagrowie
__________
http://www.damix.org
Polecam filmy Tarkowskiego, Bergmana i Felliniego, absolutna klasyka :) Mój ulubiony to "Stalker".
jestem w trakcie oglądania "nawet góry przeminą", specyficzne chińskie kino.
moim zdecydowanie jest "jestem legendą"
z ostatnich zrobił wrażenie The arrival
polecam film "pokój" o kobiecie zamkniętej z dzieckiem w pokoju. bardzo ciekawy
Uprowadzona 1,2,3
Szybszy i wściekli 1,2,3,4,5,6
Hobbit
Władca pierścieni
i wiele innych :P
Egzorcyzmy Emily Rose polecam ;)
the walking dead
ostatnio byłam na czas mroku - bardzo fajny :)
Limitless najlepszy film ever <3
Mroczna wieża - polecam gorąco ten film, wyszedł już jakiś czas temu ale jest świetny
ja uwielbiam klasykę polskiego kina - nie lubię poniedziałku
Skazani na Shawshank, Forrest Gump, Wilk Z Wall Street, Ojciec Chrzestny wszystkie części :) Chłopcy z Frejany, Prawo Bronxu :) Jak ktoś nie widział :) W co wątpie to polecam.
Dla mnie najlepszym filmem jaki oglądałem do tej pory jest Zielona mila klasyk <3
forrest gump :)
Bękarty wojny i wszystko co Tarantino :)
Zdecydowanie "Nietykalni", a także z innego typu "Prawo zemsty", polecam! ;)
Mój ulubiony film to zdecydowanie PULP FICTION :)
Władca Pierścieni - nie ma co do tego najmniejszej wątpliwości. Ile razy bym tego nie oglądała, zawsze mam ten sam dreszczyk emocji i za każdym razem przenoszę się w ten cudowny świat :)
U mnie sentymentalnie Harry Potter :)
jak dla mnie wszystkie części Harrego Pottera ;)
Mi bardzo podobał się film http://www.filmweb.pl/film/Czas+mroku-2017-782092 .
Pamietnik! Mogę ogladać i oglądać! Wzruszający piękny film :)
Dom z papieru na Netflixie, bardzo polecam!
Ja filmow nie lubie, ale z seriale kocham. Polecam sense8
Mój ulubiony film wszech czasów to bezapelacyjnie Ojciec chrzestny I, oglądałam już wielokrotnie. Fantastyczny film.
ja to nie lubie seriali, chociaż te polskie takie na odmożdżenie są okej - np. diagnoza, o mnie sie nie martw :D
Najczęściej coś sensacyjnego lub jakiś thriller, ważne, żeby trzymało w napięciu.
Ja zdecydownie lubie gansterskie. Ojciec Chrzestny, Chłopcy z Ferajny, Casino, Infiltracja, Dawno temu w Ameryce, Człowiek z Blizną :)
Seira obcy,Cyberpunk,Ojciec chrzestny :)
Wszystkie filmy Marvela <3 Najbardziej Iron Man, Kapitan Ameryka i Thor.
Fantastyka :) Władca Pierścieni trylogia, Hobbit i seriale historyczne :)
Dalida - cudowny film
wszelkie filmy naszej rodzimej produkcji
______
http://kglogistyka.pl/kasacja-pojazdow-gdynia/
czas morku bardzo fajany
Kocham Avatara. Świat jaki przedstawiony jest w tym filmie nie przestaje mnie zachwycać.
U mnie klasyka: Ojciec Chrzestny ;)
A ja bardzo lubię Piratów z Karaibów, zwłaszcza te pierwsze części :)
Ja to chyba nie mam jednego ulubionego filmu. Jest wiele , które mogę ciągle oglądać, dużo z polskiej klasyki , czy starocie :)
Kłamca kłamca, świetna komedia albo skarbonka :laugh:
tak ulubionym ze bardzo to wszystkie czesci harrego pottera
Zdecydowanie nietykalni. potem zielona mila i skazany na shawshank. z polskich to killer. pozdrawiam
z polskich to pitbul chyba a zagraniczne milczenie owiec! sztos
Ja polecam film Contratiempo, jest świetny! Do ostatniej chwili nie wiadomo co właściwie się stało, zaskakuje i trzyma w napięciu.
lejdis ;d
A ja polecam Światło Między Oceanami, mnie bardzo wzruszył.
Jak dla mnie to Braveheart. Waleczne serce
Cytat: iryska w 26 Marzec 2018, 23:10:40A ja polecam Światło Między Oceanami, mnie bardzo wzruszył.
Miałam pisać to samo! Świetny, bardzo poruszający film i chwytający za serce. Bardzo się wzruszyłam, jestem ciekawa jakie wrażenia przy lekturze książki, bo jeszcze jej nie czytałam.
Władca Pierścieni zwłaszcza pierwsza część, mogę oglądać na okrągło i nigdy mi się nie znudzi.
Ja bardzo lubię Jurassic Park :)
Zdecydowanie Piraci z Karaibów:) ale te pierwsze części
Seria filmów więzień labiryntu jest mega! ;)
uwielbia zielona mile
Zdecydowanie Incepcja i 8 mila.
Polecam hardcore henry, jest nawet na youtube, film z pierwszej osoby ciekawie nagrany
lubie komedie np amerikan pi lub lody na patyku
Widzę że nikt nie wymienił mojego ulubionego filmu - "Ja, robot"
Uważam to za jeden z lepszych filmów chociaż lata swoje już ma.
-
lego duplo (https://www.humi.pl/pl/c/LEGO-DUPLO/18)
zielona mila zdecydowanie
STAR WARS! 8)
ostatnio ogladalem Wołyń film dla ludzi o mocnych nerwach
Ja bardzo lubię filmy Quentino Tarantino
Liam Neeson wspaniały aktor i super filmy
_________________________________
http://www.lymecare.pl
terapia generatorem plazmowym rife'a