Co powinniśmy zrobić, gdy mamy problemy z zakupem leku Rilutek?

Zaczęty przez Pawel, 10 wrzesień 2009, 22:43:48

« poprzedni - następny »

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Do dołu

Pawel

Jeśli Państwa apteka nie posiada leku Rilutek i ma problemy z jego otrzymaniem z hurtowni, w której się zaopatruje albo czas oczekiwania na ten preparat jest bardzo długi może ona skorzystać z Usługi Zaopatrzenia Detalicznego. Na czym ona polega? Aptekarz dzwoni na specjalną infolinię Sanofi-Aventis i telefonicznie składa jednorazowe zamówienie na ten lek, który zostanie dostarczony przez 1 z 3 ogólnopolskich hurtowni. Mają one podpisaną umowę na taką nietypową usługę i w jej ramach dostarczają Rilutek do 48h od momentu złożenia zamówienia.




Co zatem powinniśmy zrobić, gdy mamy problemy z zakupem leku Rilutek?


1. Poinformować farmaceutę o Usłudze Zaopatrzenia Detalicznego dzięki której będzie mógł szybko bez problemu sprowadzić do swojej apteki Rilutek;

2. Poprosić aby zadzwonił pod nr 0801 607 607 i złożył zamówienie na ten preparat;

3. W terminie 48h Rilutek powinien być do odebrania w Państwa aptece.




Gdyby farmaceuta miał wątpliwości albo pytania uzyska potrzebne informacje również pod nr telefonu: 0801 607 607.

Dziękujemy za pomoc i zrozumienie firmie Sanofi-Aventis producentowi leku Rilutek.




Z poważaniem,

W imieniu Stowarzyszenia Prezes Paweł Bała
Dołącz do nas! Wstąp do stowarzyszenia!
Przeczytaj poradnik dla chorych na SLA\MND
Nie wiesz do kogo zwrócić się o pomoc w zorganizowaniu darmowej wentylacji w domu?
Finansujemy wizytę szkoleniową pielęgniarki w domu!
Chcesz wiedzieć więcej, napisz: mnd-sla@wp.pl

Do góry