Riluzol efekty uboczne

Zaczęty przez kret123, 28 marzec 2019, 16:04:46

« poprzedni - następny »

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Do dołu

kret123

Wczoraj rano pierwszy raz wziąłem Riluzol. Po paru godzinach zaczęło mi się trochę w głowie kręcić. Wieczorem już nie wziąłem.
Dziś po obfitym śniadaniu znów wziąłem 50mg Riluzolu. Około 14:00 dopadła mnie niemoc. Dosłownie czuję się jak po Baclofenie. Wyczerpanie, brak sił i dodatkowo buja w głowie. Czy komuś zdarzyło się coś takiego po Riluzol-u?

PS ja jakoś te leki neurologiczne nie trawię :(
Życie to dążenie Wszechświata do maksymalizacji wzrostu entropii.

kret123

Drugie podejście do Riluzolu i znowu to samo, zawroty głowy, zmęczenie.
Dałem się namówić prof z Poradni chorób mięśni na Banacha. Mówiłem, że próbowałem i mi nie służył, ale to nie przekonało prof.
Znów po 2 tabletkach mu podziękuje.
Życie to dążenie Wszechświata do maksymalizacji wzrostu entropii.

Do góry