Krzyk rozpaczy

Zaczęty przez Basia, 25 Styczeń 2006, 10:50:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Basia

Nie wiem co robić. Jesteśmy osamotnieni w chorobie. Na nic moje poszukiwania. Od lekarza, do lekarza... ilu ich już było? 5, 6-ściu, w tym sławy w świecie neurologii. I co? i nic. Zawsze jestem przy rozmowach z lekarzami. Moje pytania są standardowe - jak pomóc? Jak ma wyglądać rehabilitacja? I albo słyszę, że rehabilitacja nie ma sensu, albo, że jest konieczna, ale żaden fizjoterapeuta nie dojedzie do nas! A nasze dojeżdżanie  do gabinetu mija się z celem - to zbyt męczące. Dlaczego musiałam wręcz wymusić na lekarzu prowadzącym receptę na rilutek??? Dlaczego musiałam się od niego dowiedzieć, że rilutek i tak nic nie da, bo ta choroba nie daje szans na przeżycie, to po co podawać tak drogi lek !!!! To sie nazywa IGONARNCJA ze strony służby zdrowia! Dlaczego  chory nie ma prawa do najlepszych specjalistów???? I to nie dlatego, że nie mamy pieniędzy, tylko dlatego, że nie umiem ich znaleźć!!!!! Szukam i szukam... Tutaj w necie również. Pytam i proszę. I nic z tego nie wynika. Jesteśmy sami, a choroba postępuje. Wiem, co to SLA, ale wiem również, że można pomóc. Nie wiem jednak jak. Nikt wokół mnie nie wie. 

Pawel