Kolejna prośba o pomoc (System Sensor)

Zaczęty przez Robert, 10 Wrzesień 2009, 10:47:44

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Robert

Witajcie.

Czy  ktoś ma jakiekolwiek doświadczenie w uzytkowaniu sprzętu komputerowego, umozliwiajacego porozumiewanie się z otoczeniem za pomocą mrugnięcia oczami pod nazwą EYEGASE SYSTEM.
Może macie informacje nt. innych podobnych rozwiązań dla osób z problemem porozumiewania się ( w tym przypadku chodzi o chorego z sla który traci także władzę w dłoniach).

Robert

irena

też bym była zainteresowana takim sprzętem,ale niestety nic nie wiem na ten temat

Pawel

Niestety nie mam doświadczenia z takim sprzętem, ale w tej kwestii możesz znaleźć wiele ciekawych produktów na stronie jedynego w Polsce producenta tego typu sprzętu- firmy HARPO: http://www.harpo.com.pl/
Dołącz do nas! Wstąp do stowarzyszenia!
Przeczytaj poradnik dla chorych na SLA\MND
Nie wiesz do kogo zwrócić się o pomoc w zorganizowaniu darmowej wentylacji w domu?
Finansujemy wizytę szkoleniową pielęgniarki w domu!
Chcesz wiedzieć więcej, napisz: mnd-sla@wp.pl

AniaBania

EYEGASE SYSTEM - imponujące!

Niestety firma HARPO nie dysponuje równie nowoczesnym sprzętem. Myslę jednak, że warto się z nimi skontaktować- - może oni mają jakies doświadczenia lub kontakt z użytkownikami tego sprzętu.

Czy skontakotował się Pan z panem przedstawicielem firmy produkującej Eyegase system? Czy planuje Pan zorganizowac prezentacje tego sprzętu i wypróbowanie go w domu?

pzdr,
Ania

Robert

Skontaktowałem się z nim listownie. Dalsze swoje kroki uzależniam od uzyskania  dofinansowania tego sprzętu z PCPR. Niestety cena tego urządzenia jest kosmiczna  ( pow 7000 euro netto),a sugerowana przez nich wizyta technika w Polsce w celu spersonalizowania urządzenia, dodatkowo zwiększa te koszty. Na początku października, zdaje się w Łodzi , odbędą się targi sprzętu rehabilitacyjnego - może tam coś ciekawego zaprezentują.

Pozdrawiam
Robert

RILU