Studiowanie i pracowanie z SLA

Zaczęty przez Ogaruus, 01 Marzec 2014, 13:24:20

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Ogaruus

Witam,
jestem tu nowa i napiszę od razu, że nie mam doświadczenia w pisaniu postów na forum, gdyż nigdy tego nie robiłam, tak samo jak pisanie czegokolwiek na portalach społecznościowych. Boję się, że jak napiszę za długiego posta na początek to nikomu się nie będzie chciało czytać moich wypocin.

Piszę, bo mam 22 lata i szukam osób w podobnym wieku z tą chorobą, znalazłam statystykę, że w Polsce powinno być ok. 100 takich osób, więc szansa na znalezienie kompana w walce jest.

Pierwsze objawy tj. problem ze sprawnością palca wskazującego lewej ręki i skurcze tego palca miałam w 2 semestrze klasy maturalnej. Olałam te objawy, tłumacząc sobie, że to pewnie brak magnezu.

W październiku 2011 zaczęłam studiować matematykę w finansach i ekonomii na Politechnice Krakowskiej i tydz. po rozpoczęciu roku akademickiego zaczęłam chodzić po ortopedach (trzeci skierował mnie do neurologa), ponieważ miałam coraz większe problemy ze sprawnością lewej ręki. W połowie października zaszłam w ciąże, przez co nie mogłam być zdiagnozowana aż do poczęcia (06.07.2012 narodziny Tomka, połowa sierpnia diagnoza)

Mimo trudności zdałam I rok (tylko 1 egzamin miałam w sesji poprawkowej) i rozpoczęłam III semestr. Nie dałam sobie rady, ponieważ miałam problemy psychiczne, a także coraz większe trudności sprawiało mi ręczne pisanie. W grudniu wzięłam urlop dziekański bez zamiaru powrotu na ten kierunek. Nie wyobrażam sobie nauki matematyki bez pisania.

W tym roku zaczęłam studia od początku na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jak na razie zaliczyłam I semestr i myślę, że daję radę. Mimo, że należę do Zrzeszenia Studentów Niepełnosprawnych czuję się w tym wszystkim samotna.

Mam nadzieję, że pisanie z Wami na tym forum pomoże mi ze zmierzeniem się z tym wyzwanie;)

Liczę na Waszą pomoc i pozdrawiam