Witam!

Zaczęty przez siala, 22 Marzec 2017, 07:23:41

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

siala

jestem nowy a więc po kolei:z 8 lat temu zaczęły łapać kurcze i wykręcać stawy,myślałem że brak magnezu,przepracowanie,ustępowały,około 5 lat temu zaczęły mnie łapać skurcze w nogi,szczególnie w nocy,porobiłem badania stawów,żył i rezonansu kręgosłupa,a lekarze:neurochirurg że od żył i tak w koło a skurcze się nasilały doszły rąk,aż w końcu samoczynnie zerwał mi się biceps(po miesiącu poszedłem do ortopedy,stwierdził że za późno i nic nie da się zrobić)pół roku temu zgłosiłem się do neurologa,zrobiono mi badanie krwi i wyniki były złe,powtórzono to samo,po trzecim badaniu wyszło że mam wszystko ok.(bez żadnych leków)ale dostałem na badanie mięśni elektrodami(nie znam się)wyszło źle,neurolog stwierdziła że mam stwardnienie zanikowe boczne(jest pewna)przepisała mi riluzol-50 mg,2 razy dziennie, powtórne badanie mam 27 kwietnia,chciałem nadmienić że w lutym miałem operację kręgosłupa szyjnego(neurochirurg powiedział że nie ma podstaw na tak poważną diagnozę,oczywiście kazał przerwać branie riluzolu na czas operacji-5 dni)po tej operacji bardzo bolą mnie mięśnia szyii,karku,barku,w tej chwili nie wiem co robić,łykam majamil 100 mg.(bardzo pomaga na bul)i co dwa dni ćwiczę na orbitku po 15-20 nim.na obciążeniu od 2 do 4.Pozdrawiam i przepraszam że tak piszę chaotycznie ale nerwy puszczają.

Luiza

Na Twoim miejscu skonsultowalabym się jeszcze z innym neurologiem. Przeraża mnie to że ten lekarz od razu stwierdził tą chorobę po jednym badaniu. Pewnie na forum znajdziesz listę lekarzy którzy się zajmują się sla. Pozdrawiam.

siala