Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - the_kure

121
to jest wlasnie zart a ten zart nazywa sie rzeczywistosc .....
122
tego wszystkiego sie nawet nie da komentowac nieuzywajac wulgaryzmow, ogolnie fajnie by bylo jak by byly procedury zeby kazdej osobie w trakcie diagnostyki (roznych powaznych chorob neurologicznych )  podawalli imunoglobuliny, no ale na wszystko trzeba miec kase  a NFZ kasy nie ma....  Mam nadzieje ze uda Ci sie to tak rozegrac zeby te imunoglobuliny podali, mozesz tez zalozyc zbiorke w necie i zbierac hajs , wbrew pozorom imunoglobuliny nie sa tak drogie jak na przyklad te rozne tajemnicze terapie na nowotwory na ktore ludzie marnuja miliony ...
https://www.siepomaga.pl/marta-gaik  tutaj jest laska z mojego miasta ktora tez cierpi na jakas nieznana nauce chorobe neurologiczna i zbiera na imunoglobuliny... btw z tego co wiem to pierwsza diagnoze ktora dostala od lekarzy to tezyczka ... (to trzeba miec poczucie humoru) ...
123
no pewnie lekarze juz taka diagnoze dali a tu psikus? dlaczego nie chca podac imunoglobulin ? jedno co pokazuje przypadek twoejj zony to to ze dniagnoza ... to tylko diagnoza.... i ze warto walczyc
124
eng czy emg ?  badanie eng nie sluzy diagnostyce sla.   moze wklej wynik z tego badania. tylko zamaz danie osobowe.
125
no ale te objawy ze wszystko zaczelo sie od dretwien i tak dalej to tez do SLA nie pasuja, caly czas byla mowa o polineuropatii a teraz nagle sla.  btw ktos kiedys tu na tym forum pisal ze w UK w przypadku SLA kazda osobe na wszelki wypadek lecza imunoglobulinami zeby wykluczyc choroby autoimunologiczne i wirusowe. no bo rozumiem rafiqs ze w uk siedzicie ?
126
zeby zdiagnozowac sla to podobno trzeba wykluczyc inne choroby, a tu nawet PMR nie byl pobrany, z tymi testami DNA tez gun dobrze pisze.
127
rafiksq to jaka konkretnie diagnoze dostala twoja zona ? i czy byly proby jakiegokolwiek leczenia ? sterydy imunoglobuliny ? antybiotyki leki przeciwwirusowe?  wmawianie nerwicy to jest standard. dziwie sie ze jeszcze nikt raka nie leczy lekami przeciwdepresyjnymi.