Zmiany skórne

Zaczęty przez Maria Magda, 18 Sierpień 2013, 00:33:15

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maria Magda

Witajcie!
zastanawiam się od dłuższego już czasu jaki związek ma ją zmiany skórne u mojego męża z SLA nie jestem lekarzem a zaden z tych co pytam nie umie mi odpowiedziec.
zanim zaczelo sie SLA  (w zasadzie odkad pamietam)moj maz zawsze mial problemy z uporczywymi wypryskami, zanim wystapily pierwsze objawy SLA mial place czerwone na skorze (glownie na bokach)-szukalismy w kierunku boreliozy ale wszystkie testy wyszly negatywnie.zauwazylam dziwna prawidlowosc ,w momencie wyrzutu ogromnej ilosci ropnych wypryskow (srednio co 6 tygodni teraz czesciej) wystepuje jakies pogorszenie--o co w tym wszystkim chodzi?jaki to ma zwiazek z SLA?Wiem,ze sie ludze ale moze to jakas inna choroba, ktora przypomina SLA?
Przepraszam za brak polskich liter

Adaada

Witam Wszystkich. Mam takie pytanie. Mojego tate uporczywie swędzi skóra na plecach, nogi, uda, tyłek. Spotkaliście się z czymś takim?

Maria

Może jest zbyt sucha skóra, sprawdziłabym poziom hormonów tarczycy.
"Życie to nałóg, który trudno jest rzucić.
Jeden oddech nigdy nie wystarcza.
Odkrywasz, że chcesz zaczerpnąć następny."

melassa

Jeżeli w parze z tym swędzeniem idzie również złuszczanie się skóry to tak. U mojego taty można powiedzieć skóra "sypie się" od samego początku tj odkąd z respiratorem zaległ w domu. Wcześniej takiego problemu nigdy nie miał. Tarczyca wykluczona. Ma strasznie suchą skórę pomimo natłuszczania, oliwek i innych cudów, tak jest i tyle. Po prostu drobinki skóry są wszędzie i czasami występuje swędzenie. Pielęgniarka z wentylacji mówi że u niektórych innych chorych też tak jest. Natomiast co dziwne, przez te lata ani jednej odleżyny, nawet zaczerwienienia na skórze.

Adaada