Jak żyć

Zaczęty przez Dynusia15, 23 Lipiec 2012, 14:50:49

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pawel

Teraz jestem przekonany jak Ci pomoc i co Ci dolega, choc zaznaczam nie jestem lekarzem i moge sie mylic.

Twoje nagle pogorszenia stanu odpowiadaja napadom paniki:
- majac idealne nasycenie krwi tlenem (az 99) nie mozesz sie dusic, ale odczuwasz dusznosci co jest objawem hiperwentylacji spowodowanej panika - wiem ze uczucie jest realne, ale to zludzenie, majac 99 saturacji zadne uduszenie Ci nie grozi! Wrecz przeciwnie jestes przesadnie natleniona! Gdyby saturacja utrzymywala sie na poziomie mniej niz 90, to dusznosci bylyby spowodowane SLA i niedotleniem.
- wysokie tetno, szybki i plytki oddech sa tez objawami hiperwentylacji
- u zdrowych ludzi podczas napadu wystepuja silne drzenia, a Ty masz jeszcze schorowane miesnie, wiec jest jeszcze gorzej!

Jak leczyc?
Pogadaj z dobrym psychiatra, ktory nauczy Cie kontrolowac lęk i napady. Powie Ci jakie leki brac podczas napadu bez wzywania pogotowia. I nawazniejsze: nie wstydz sie tego! Lęk, strach i depresja w zetknieciu z SLA to nic zlego, to naturalne reakcje.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Panika
Dołącz do nas! Wstąp do stowarzyszenia!
Przeczytaj poradnik dla chorych na SLA\MND
Nie wiesz do kogo zwrócić się o pomoc w zorganizowaniu darmowej wentylacji w domu?
Finansujemy wizytę szkoleniową pielęgniarki w domu!
Chcesz wiedzieć więcej, napisz: mnd-sla@wp.pl

Dynusia15

Boże zbliżają się święta a ja się ich tak panicznie boję .A moja Klaudia uwielbia swięta Bożego Narodzenia jak tego nie z chrzanić .Nie chce tych świąt w takim stanie jakim jestem ,właśnie przestałam mówić

teresa