Co powinniśmy zrobić, gdy mamy problemy z zakupem leku Rilutek?

3 września 2009, 20:49

 

Jeśli Państwa apteka nie posiada leku Rilutek i ma problemy z jego otrzymaniem z hurtowni, w której się zaopatruje albo czas oczekiwania na ten preparat jest bardzo długi może ona skorzystać z Usługi Zaopatrzenia Detalicznego. Na czym ona polega? Aptekarz dzwoni na specjalną infolinię Sanofi-Aventis i telefonicznie składa jednorazowe zamówienie na ten lek, który zostanie dostarczony przez 1 z 3 ogólnopolskich hurtowni. Mają one podpisaną umowę na taką nietypową usługę i w jej ramach dostarczają Rilutek do 48h od momentu złożenia zamówienia.

Co zatem powinniśmy zrobić, gdy mamy problemy z zakupem leku Rilutek?


1. Poinformować farmaceutę o Usłudze Zaopatrzenia Detalicznego dzięki której będzie mógł szybko bez problemu sprowadzić do swojej apteki Rilutek;

2. Poprosić aby zadzwonił pod nr 0801 607 607 i złożył zamówienie na ten preparat;

3. W terminie 48h Rilutek powinien być do odebrania w Państwa aptece.


Gdyby farmaceuta miał wątpliwości albo pytania uzyska potrzebne informacje również pod nr telefonu: 0801 607 607.


Dziękujemy za pomoc i zrozumienie firmie Sanofi-Aventis producentowi leku Rilutek.


Z poważaniem,

W imieniu Stowarzyszenia Prezes Paweł Bała

Komentarze…

Kontakt

Dignitas Dolentium 
ul. Gorczańska 26
34-400 Nowy Targ
Polska

Wspomóż

Numer KRS: 0000287744
Numer konta:
76 1600 1198 1841 2902 7000 0001,
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
61 1240 4432 1111 0000 4721 0358,
Bank PEKAO S.A.